Min bloggliste

torsdag 26. januar 2012

Mitt første "full fart" kort, en gang i begynnelsen,,

For å legge ut bilder må jeg bare begynne en plass.
Altså så får jeg begynne med det første av de få bildene jeg har av mine aller (nesten) første prosjekt,,.
Noen er enkel i sin stil, men blir forhåpentligvis litt "mer" etter som tiden går.
Har aldri sagt jeg er flink, lager heller ikke mye. Men elsker å scrappe i koselige, sosiale sammenheng med kjekke venner :-) .
Som sagt er dette en "prøveblogg" som er opprettet for å kunne følge mer interessante blogger ;-) .
Alt jeg lager kommer fra andre, som gir meg inspirasjon og lyst til å kreere.
Prøver å bli flinkere etterhvert med å notere ned hvor inspirasjonen kommer fra, i tillegg til å ta bilder :-)

Here goes,,

(Første prosjektet jeg noensinne laget i 2007, har jeg aldri tatt bilder av. Det var bryllupsinnvitasjonene våres. Så om noen har tatt vare på de, så pip ut :-) )

 Dette prosjektet "måtte" jeg lage i full fart da vi skulle i et barneselskap og hadde ikke kort. Gutten ble glad,, for pakken ;-D . Har brukt bazzil kartong. Og stemplene tror jeg kommer fra panduro.










Det grønne kortet ble laget til et vennepar som giftet seg to måneder før min mann og meg. På det har jeg brukt bazzil kartong og microbeads. Vet desverre ikke hvor stempelet kommer fra.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar