Min bloggliste

fredag 27. januar 2012

Diverse kort

Dette lekre lilla kortet kopierte jeg etter en dame på et scrappetreff på spjelkavik barneskole, Turid het hun (Turids blogg). Jeg tror at jeg kopierte både fargene, utførelsen, alt,, fordi det var litt vanskelig å "få tak i" hennes kort når hun skulle gi det til noen andre ;-P . Men snille damen lånte meg hennes kort for å kopiere, Tusen takk! :-)






Det andre kortet er laget på et kurs med Unni Rinde. Vi brukte varm voks som teknikk, veldig spennende. Hun er vannvittig flink å lage en hel masse ting (scrapping, strikking, interiør o.l.). Bloggen hennes finner du her




Ser jeg må være flinkere til å ta bilder av ferdige produkt,, med god tid, og ikke når/etter jeg har gitt fra meg kortet :-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar