Min bloggliste

mandag 30. januar 2012

Svigermors bunad

Når svigermor hadde stordag, så måtte jeg frem med det lille spesielle, en kopi av svigermors bunad. Ble utrolig fornøyd med dette kortet. Jeg vant faktisk min første scrappepremie på det når vi var i Geiranger på scrappetreff! :-))











Tok meg litt tid å lage dette kortet da jeg ikke hadde riktige farger, og bare et bilde av hvordan bunaden egentlig så ut. Bildefilen av forkleet fikk jeg av ei kjekk dame Bloggen, og hennes bunad finner du her , som jeg bare må si tusen,tusen takk til! slik at dette ble mulig.
"Den som venter på noe godt,," :-) .

2 kommentarer:

  1. Denne var utrolig lekker og kreativ!
    Kjekt at det finnes programmer slik at man får laget det man vil :)
    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fin kommentar :-) .
      Ja, bildefilen hadde hun tatt av sitt forkle. Filen var stor og måtte fikses og minskes for å få det til slik jeg ønsket. Det var en snilt personal/mann på Hotell union Geiranger som hjalp meg med det :-) .

      Slett