Min bloggliste

søndag 29. januar 2012

27.03.2010: 1års dagen til tantegullet mitt!

27.03.2010 ble store lillegullet mitt 1 år. I den anledning "MÅTTE" jeg bare lage ei råååsa boks til det lille tantebarnet mitt <3 . Ble godt fornøyd med den, og enda en gang sent ute med å ta bilder. Limet hadde heller ikke tørket når jeg leverte den fra meg ;-P .
(Ser at på bildene at det ble veeeeldig sterk rosa farge, men den så finere ut i virkeligheten altså).















Savner lillegullet mitt som desverre flyttet til England oktober i fjor, 2011. Jeg har mange bilder av henne og mine to barn, som jeg kunne ha tenkt å lage en (laminert) minnebok som hun kan kose seg med. Skal prøve å få gjort noe med den tanken etterhvert.

Savner deg mye lille venn!. Glad i deg gullet mitt! :-*  <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar