Min bloggliste

tirsdag 11. juni 2013

Enda en konfirmasjon, siste av 3 stk :-)

Blir mange kalorier når så mange kaker blir samlet en plass på så kort tid. Jeg blir litt som Ole Brum: "Ja takk, begge deler!". Jeg er en skikkelig kakemons,, MMmmmmMM ;-) (,,no fikk jeg lyst på kake,, hmm)
Ja, nei, ja,, over til kortet ja :-).
LindaSS er genial og hadde enda et kurs som jeg bare måtte bli med på. Hun er veldig inspirerende og sprudlene, kjekt på kurs! :-) . Vi laget en metall-Tag (ser ut som metall hvertfall). Laget til bakstykket og fikk mannen til å skrive på tekst *VIPS! Ferdig!* :-) . Hilsen til konfirmanten er skrevet inni/mellom.





Super kjekke konfirmanter, begge to. Var så tøffe i dress, med et strålende smil!. Hærlig! :-D . Glad i dere guttane våres! Klem fra tante

3 kommentarer:

  1. Kjempetøff metall tag, skulle nok lært meg dette med metall, hmmm ;) Tusen takk for fin kommentar i bloggen min, det skattes høyt ;) Ja jeg skal på treffet på barneskolen i år også ;) Gleder meg alltid til disse treffa ;) Snakkes

    SvarSlett
  2. heia ---- kor artig med nabo campingplassen min - var finaste plassen din ;)
    og artig å treffest her i blogg landet også ;)

    monikaklemma

    SvarSlett
  3. Wow! What a FABULOUS tag! Love all those gears!

    ps ..I'm so sorry but at this time I don't have any tutorials that I've done. :(

    Big Hugs,
    Elise

    SvarSlett