Min bloggliste

fredag 22. juli 2011

Min første blogg, mitt første innlegg :-)

Tjaa,, hva skriver man i sitt første innlegg da?!? Jeg kan begynne med å skrive at i går reiste en veldig god venninne av meg og hennes familie på ferie. Jeg var da så heldig å få låne deres nydelige lille Russian Toy terrier på 4 mnd. Han heter "Fant" og ligger no å sover på fanget mitt "klint" mellom laptop`en og meg,, absolutt heilt nydelig :-)) . Hver gang jeg prøver å ta et bilde av han, skjuler han ansiktet mer og mer under :-) .
Ang scrappingen min så skal jeg prøve å legge inn bilder etterhvert. Hadde ikke tenkt å lage en blogg, men nysgjerrigheten min, og min lyst til å vinne på en annen blogg http://graphicatcreations.blogspot.com/  gjorde at jeg prøver meg på en blogg

1 kommentar:

  1. Så søt hund! Og takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
    Du lurte på hvor stempelet kom fra, det et Mo Manning ja, fant det hos nettbutikken Stamping Bella(www.stampingbella.com).

    SvarSlett